Charlotte Crona- uthyrning/ administrativ assistent
Anställd sedan 2017
Beskriv dina arbetsuppgifter:
En dag är sällan den andra lik! Mina huvudsakliga arbetsuppgifter är uthyrning och reception. Jag tar emot felanmälningar både via telefon och mail, bokar för och slutbesiktningar, ansvarar för hemsidan, beställer diverse arbeten från externa hantverkare, kommunicerar information med hyresgäster och gör lägenhetsvisningar. I mina arbetsuppgifter ingår även ronderingen på tre av våra fastigheter; Kantarellen, Tallbacken och Ripan. När tid ges städar jag kontoret och hjälper gärna mina kollegor med diverse saker.
Vad är det bästa med ditt jobb?
Jag älskar mitt jobb! Variationen och de mänskliga mötena förgyller min tillvaro varje dag. Frihet under ansvar och initiativtagande passar mig bra, det är dessutom ett väldigt lärorikt jobb. Sist men inte minst; kollegorna- det är roligt att vara på jobbet.
Har du någon dold talang?
Kan nypas hårt med tårna.
Kollegorna om Charlotte:
Glad, sprallig och har alltid lite rackartyg i ögonen. Är stjärnan i vår organisation som lyser upp vår vardag. Hennes främsta egenskap är att få sin omgivning att må bra, och hon har även koll på det mesta.